Ηλεκτρονικές αγορές και μεγάλα πολυκαταστήματα προτιμούν οι Θεσσαλονικείς
Με το βλέμμα στραμμένο στην αγορά του Πάσχα είναι η αγορά της Θεσσαλονίκης και κυρίως οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που δεν κατάφεραν να κάνουν τον επιθυμητό τζίρο την περίοδο των εκπτώσεων.
Η ακρίβεια ανάγκασε πολλούς καταναλωτές να μη διαθέσουν φέτος τα χρήματα, που ξόδευαν στο παρελθόν για ψώνια, καθώς είχαν να καλύψουν άλλες ανάγκες.
Η πτώση του τζίρου και η στροφή αρκετών καταναλωτών σε αγορές από ιστοσελίδες του εξωτερικού, προβληματίζουν έντονα τον εμπορικό κόσμο.
Όπως υποστηρίζουν έμποροι, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης σε λίγο καιρό θα υπάρχουν μόνο πολυεθνικές εταιρείες, καθώς η επικείμενη λειτουργία του μετρό έχει εκτινάξει τις τιμές των ενοικίων και έχει επιστρέψει ο εξαφανισμένος από το 2008 «αέρας» στις μισθώσεις μαγαζιών.
Ρεπορτάζ: Ανδρέας Σταματόπουλος
www.ertnews.gr
Διαβάστε περισσότερα… Read More