Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Βασιλική Ταχυδρομική Εταιρεία επιρρίπτει ευθύνες σε σφάλμα στον κυβερνοχώρο για σοβαρή διαταραχή των εξαγωγικών υπηρεσιών

Σε ανακοίνωσή της η Βασιλική Ταχυδρομική Εταιρεία της Μ. Βρετανίας ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της καθώς δεν ήταν προσωρινά σε θέση να αποστέλει εξαγωγικά είδη, συμπεριλαμβανομένων επιστολών και δεμάτων, σε προορισμούς του εξωτερικού.

Η είδηση αποτελεί νέο πλήγμα για τους πελάτες μετά από εβδομάδες απεργιών κατά τη διάρκεια της πολυάσχολης εορταστικής περιόδου, καθώς η ταχυδρομική υπηρεσία και η υπηρεσία ταχυμεταφορών διαπληκτίζεται με το προσωπικό για τις θέσεις εργασίας, τις αμοιβές και τις συνθήκες εργασίας.

Τα γράμματα δεν παραδόθηκαν και τα δέματα συσσωρεύτηκαν αφού περισσότεροι από 115.000 εργαζόμενοι της Ένωσης Εργαζομένων στην Επικοινωνία επέλεξαν να αποχωρήσουν, με αποτέλεσμα να κοστίσει στην εταιρεία περισσότερα από 100 εκατομμύρια λίρες, όπως αναφέρθηκε.

Η (Royal Mail) – Βασιλική Ταχυδρομική Εταιρεία δήλωσε ότι σχεδιάζει να συνεργαστεί με εξωτερικούς εμπειρογνώμονες καθώς ξεκίνησε έρευνα για το περιστατικό και ζήτησε «ειλικρινά συγγνώμη» από τους πελάτες για την αναστάτωση.

Οι υπηρεσίες εισαγωγής της εταιρείας παραμένουν λειτουργικές, αλλά παρουσιάζουν μικρές καθυστερήσεις, αναφέρει το Sky News. Η Royal Mail αποστέλλει χιλιάδες αντικείμενα στο εξωτερικό κάθε μέρα, με 152 εκατομμύρια δέματα να αποστέλλονται σε ξένους παραλήπτες κατά το έτος έως τον Μάρτιο.

Η MailOnline αντιλαμβάνεται ότι το Εθνικό Κέντρο Ασφάλειας στον Κυβερνοχώρο και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν ενημερωθεί για το περιστατικό.

Η εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Ζητήσαμε από τους πελάτες να σταματήσουν προσωρινά να υποβάλλουν στοιχεία εξαγωγής στο δίκτυο, ενώ εργαζόμαστε σκληρά για την επίλυση του προβλήματος». Ορισμένοι πελάτες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν καθυστέρηση ή διαταραχή στα είδη που έχουν ήδη αποσταλεί για εξαγωγή.

Οι εργασίες εισαγωγής μας συνεχίζουν να εκτελούν μια πλήρη υπηρεσία με κάποιες μικρές καθυστερήσεις. Οι ομάδες μας εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο για την επίλυση αυτής της διαταραχής και θα ενημερώσουμε τους πελάτες μας μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

«Ξεκινήσαμε αμέσως έρευνα για το περιστατικό και συνεργαζόμαστε με εξωτερικούς εμπειρογνώμονες». Αναφέραμε το περιστατικό στις ρυθμιστικές μας αρχές και στις αρμόδιες αρχές ασφαλείας.

“Θα θέλαμε να ζητήσουμε ειλικρινά συγγνώμη από τους πελάτες που επηρεάστηκαν για την όποια αναστάτωση μπορεί να προκαλέσει αυτό το περιστατικό.

Το γεγονός αυτό ήρθε λίγο μετά την απαγόρευση όλων των πτήσεων σε όλη την Αμερική για πρώτη φορά μετά την 11η Σεπτεμβρίου μετά από ανεξήγητη βλάβη των συστημάτων της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.(FAA)

Η FAA δεν έχει ακόμη εξηγήσει πώς προέκυψε η καταστροφική βλάβη ή γιατί δεν υπήρχε εφεδρικό σύστημα που να διασφαλίζει ότι τα αεροπλάνα θα μπορούσαν να συνεχίσουν να πετούν.

Το μόνο που έχει πει ο Λευκός Οίκος είναι ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις για επίθεση στον κυβερνοχώρο «προς το παρόν», αλλά δεν έχουν δοθεί περαιτέρω λεπτομέρειες.

Η τελευταία διαταραχή στις υπηρεσίες της Royal Mail έρχεται καθώς σωροί από την αλληλογραφία που δε παραδόθηκε, βρέθηκαν στοιβαγμένοι σε αποθήκες σε όλη τη χώρα, καθώς ένα νέο κύμα απεργιών προκάλεσε χάος τα Χριστούγεννα.

Οι εικόνες που μοιράστηκαν τον Δεκέμβριο έδειχναν σακούλες αλληλογραφίας να συσσωρεύονται στη βορειοδυτική Αγγλία, το νοτιοδυτικό Λονδίνο και το Έσσεξ.

Περισσότεροι από 100.000 εργαζόμενοι της Royal Mail επέλεξαν να απεργήσουν για επτά ημέρες κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου, μιας από τις πιο πολυσύχναστες περιόδους για την ταχυδρομική υπηρεσία.

Έρχεται την ώρα που ο γίγαντας διανομής Evri ζήτησε συγγνώμη για τις εορταστικές καθυστερήσεις εν μέσω ενδείξεων για ευρύτερο χάος σε όλο το δίκτυο ταχυμεταφορών και τη Royal Mail.

Ο αριθμός των καθυστερημένων παραδόσεων μεταξύ της Black Friday – (Μαύρης Παρασκευής) και των Χριστουγέννων αυξήθηκε κατά περίπου ένα τρίτο σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με νέα στοιχεία.

Οι εταιρείες διανομής έχουν κατηγορηθεί ότι «κατέστρεψαν τα Χριστούγεννα», αφού τα δέματα των πελατών εξαφανίστηκαν, κλάπηκαν και ακόμη και πουλήθηκαν σε εκποίηση αυτοκινήτων.

Η ρυθμιστική αρχή ταχυδρομικών υπηρεσιών Ofcom έχει προειδοποιήσει τη βιομηχανία ότι η εξυπηρέτηση των πελατών σχετικά με τα καθυστερημένα και χαμένα αντικείμενα είναι τόσο κακή που εξετάζει το ενδεχόμενο λήψης μέτρων επιβολής κυρώσεων.

Πηγή: dailymail.co.uk

 

 

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More