Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κ. Ζέρβας στο Πρώτο: Έτρεξα για το Μετρό όταν κάποιοι έκαναν προσφυγές και καθυστέρησε πάρα πολύ – Είμαστε στο τελικό στάδιο (audio)

«Είμαστε στο τελικό στάδιο, υπογράφεται η σύμβαση σήμερα με την εταιρεία λειτουργίας. Ανέλαβε ο ανάδοχος, ο οποίος θα λειτουργήσει τα τρένα, θα βάλει τους σταθμάρχες, θα έχει τα σεκιούριτι, την καθαριότητα, δηλαδή, πλέον είμαστε στο τελευταίο στάδιο της ολοκλήρωσης και παράδοσης του έργου» επισήμανε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας, δήμαρχος Θεσσαλονίκης και υποψήφιος εκ νέου για τον δήμο, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Πρωινές Διαδρομές στο Πρώτο» με την Μαρία Γεωργίου και τον Βασίλη Αδαμόπουλο, για το Μετρό της Θεσσαλονίκης ενόψει και της εκδήλωσης σήμερα, όπου θα παρίσταται ο Πρωθυπουργός, για την υπογραφή της σύμβασης λειτουργίας, διαχείρισης και συντήρησης του δικτύου.

«Στο κυκλοφοριακό θα χαιρόμουν πάρα πολύ να μπορούσα να λύσω ως δια μαγείας, ως δήμαρχος του κεντρικού Δήμου, όλα αυτά τα προβλήματα, παρότι έχω συνεισφέρει πάρα πολύ και στον ΟΑΣΘ, αγόρασα σαν δήμαρχος, δηλαδή 49 λεωφορεία από τη Λειψία, η  κατάσταση είναι καλύτερη, όχι ιδανική, αυτή που έπρεπε. Έτρεξα για το Μετρό όταν κάποιοι κάνανε προσφυγές και καθυστέρησε πάρα πολύ. Βρισκόμαστε τώρα στη φάση της υλοποίησης της» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ζέρβας.«Οι σταθμοί επίσης, οι λαμαρίνες, που είχαμε αυτή την τραγική εικόνα στην πόλη μας πλέον έχουν φύγει από παντού. Σήμερα εγκαινιάζει ο πρωθυπουργός και τον σταθμό της Αγίας Σοφίας, ένα ωραιότατο πάρκο με παιδική χαρά, με διατήρηση και προβολή των αρχαιοτήτων, κάτι για το οποίο ταλαιπωρηθήκαμε πάρα πολύ» προσέθεσε.

«Άρα, το κομμάτι του κυκλοφοριακού είναι ένα κομμάτι το οποίο και εγώ σαν μηχανικός, πάντα φρόντιζα έτσι ώστε να’ ναι μπροστά, να τρέχουμε τις διαδικασίες έτσι ώστε να έχουμε την ολοκλήρωση του μετρό, έναν καλύτερο ΟΑΣΘ. Έχω κάνει πολλές ασφαλτοστρώσεις, ποδηλατόδρομους, θέσεις στάθμευσης. Προφανώς μια πόλη που αναπτύσσεται θα έχει λιγότερο κυκλοφοριακό. Αλλά ας αντιστρέψω τη σκέψη, ότι η οικονομική άνθηση σε πολύ μεγάλο βαθμό επέφερε και δυσκολίες στο κυκλοφοριακό από τη μια πλευρά και στα απορρίμματα» συμπλήρωσε ο κ. Ζέρβας.

Η Θεσσαλονίκη, επισήμανε, μετά την πανδημία και την κρίση έχει περίπου λόγω ακριβώς αυτής της άνθησης, των καινούργιων ξενοδοχείων, εστιατορίων, της αυξημένης εμπορικής κίνησης έχει περίπου διπλάσιο όγκο απορριμμάτων, γι’ αυτό τοποθετήθηκαν υπόγειοι κάδοι. «Είμαστε οι πρώτοι που βάλαμε υπόγειους κάδους στο κέντρο, βάζουμε σε όλες τις γειτονιές, πήραμε καινούργια απορριμματοφόρα, έχουμε καλύτερο εξοπλισμό, είμαστε πρωταθλητές στην ανακύκλωση» επισήμανε ο κ. Ζέρβας, σημειώνοντας πως η Θεσσαλονίκη έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ανακύκλωσης από όλους τους δήμους στην Ελλάδα.

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More