Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Άμεση σύγκλιση του δημοτικού συμβουλίου Λαρισαίων για την υπογείωση των σιδηροδρομικών γραμμών ζητά η “ΛΑ.ΣΥ”.

Την άμεση σύγκλιση του δημοτικού συμβουλίου Λάρισας για το θέμα της υπογείωσης των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχονται μέσα από την πόλη ζητούν οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Λάρισας εκφράζοντας παράλληλα τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια στις οικογένειες των 57 θυμάτων του θανατηφόρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στον Ευαγγελισμό.

Απαιτούμε να μην συγκαλυφθεί τίποτε και το ‘’μαχαίρι΄΄ των ευθυνών να φτάσει ως το ΄΄κόκκαλο’’ των υπευθύνων. Χαιρετίζουμε τους εργαζόμενους και λαό της Λάρισας που ανταποκρίθηκε με συγκινητικό τρόπο στις καθημερινές αιμοδοσίες στο κέντρο της πόλης και αισθανόμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη νεολαία της πόλης μας που μετατρέπει τον πόνο σε οργή και δεν σωπαίνει μπροστά στο έγκλημα που διαπράχθηκε”, επισημαίνουν οι δημοτικοί σύμβουλοι της “ΛΑ.ΣΥ”, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι “η πόλη έχει πληρώσει τα προηγούμενα χρόνια πολύ βαρύ φόρο αίματος για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων στον ΟΣΕ. Η πόλη της Λάρισας χωρίζεται στην μέση εδώ και πολλά χρόνια από ένα τεράστιο δίκτυο σιδηροδρομικών γραμμών, με ανισόπεδες διαβάσεις που έχουν μετατραπεί σε καρμανιόλες στοιχίζοντας τη ζωή πολλών ανθρώπων. Μερικές περιοχές όπως η διάβαση στην οδό Κάρλας δίπλα ακριβώς από το 4ο ΕΠΑΛ, στο ΑΤΑ όπου τη διασχίζουν καθημερινά εκατοντάδες μαθητές, το αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στο Μεζούρλο όπου πριν από λίγα χρόνια κεραυνοβολήθηκε από 10.000 βολτ, 15χρονος μαθητής, στα ‘’νταμάρια΄΄ της Ν. Σμύρνης όπου και εκεί το 2017 παρασύρθηκε ένα 10χρονο παιδί χάνοντας τη ζωή του, είναι μερικά μόνο παραδείγματα αυτής της εγκληματικής πολιτικής που έχει για ‘’θεό’’ τη λογική κόστους-οφέλους.

Αν δεν υπάρξουν βελτιώσεις των υπαρχόντων διαβάσεων – ισόπεδων, υπόγειων και υπέργειων – που είναι σε κακά χάλια και δεν κατασκευαστούν νέες όπου χρειάζονται, δεν πρόκειται να εξασφαλιστεί η εύκολη και ασφαλής διέλευση πεζών και τροχοφόρων. Διότι, όπως καλά γνωρίζουν όσοι αναγκάζονται να περνούν από κει, υπάρχουν υπόγειες διαβάσεις που είναι αδιάβατες όταν βρέχει κι όταν νυχτώνει, (πχ, στη Νέα Σμύρνη, στον σταθμό κι αλλού), υπέργειες που είναι σχεδόν αδύνατο να τις ανεβούν οι ηλικιωμένοι και οι έχοντες κινητικά προβλήματα, (πχ., στο τέρμα της Υψηλάντου) και ισόπεδες που ενέχουν κινδύνους για πεζούς και τροχοφόρα“.

Οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Λάρισας υπογραμμίζουν ότι ουσιαστική και μόνιμη λύση του προβλήματος θα υπάρξει με την υπογείωση του σιδηροδρομικού δικτύου που διέρχεται από το κέντρο της πόλης, υπενθυμίζοντας ότι “όλα αυτά τα χρόνια όμως οι δημοτικές αρχές των έχουν μερίδιο ευθύνης γιατί το πάγιο αίτημα της πόλης για υπογείωση των γραμμών που διέρχονται από τον αστικό ιστό, το θυσιάζουν στο ρεαλισμό των κερδών. Είναι αμέτρητες οι φορές που επικαλούνταν στα δημοτικά συμβούλια τα τελευταία 15 χρόνια το τεράστιο κόστος του έργου, δικαιολογώντας εν’ μέρη την αδιαφορία των κυβερνήσεων και των διοικήσεων του ΟΣΕ. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια η δημοτική αρχή Καλογιάννη επικαλούνταν συχνά και τις δικαιολογίες των διοικήσεων του ΟΣΕ για δήθεν κατασκευαστική δυσκολία στο έργο της υπογειοποίησης και ‘’παζάρευε’’ μαζί τους ημίμετρα για το τεράστιο αυτό πρόβλημα.

Στα μεγαλεπήβολα σχέδια τους μέσα από το ΣΒΑΚ και τις αστικές αναπλάσεις, το έργο της υπογείωσης παραπέμπονταν συνεχώς στις ‘’καλένδες’’, και ο δήμαρχος που συχνά κομπάζει για την δήθεν ευρωπαϊκή πόλη που φτιάχνει, το θυμάται μετά από κάθε θανατηφόρο ατύχημα για να καθησυχάσει το λαό και να διώξει το μερίδιο των ευθυνών από πάνω του“.

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More