Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024

Κεντρική Ελλάδα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η πλαστογραφία στην Τέχνη

Στο πλαίσιο των εκθέσεων Η κρυφή γοητεία της πλαστογραφίας και Fake (f) or Real (Ψεύτικο για αληθινό;), το Τελλόγλειο Ίδρυμα διοργανώνει σειρά ειδικών αφιερωμάτων με θέμα την πλαστογραφία από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Την Τετάρτη 20 Μαρτίου, στις 18:00, θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο αφιέρωμα με θέμα «Η πλαστογραφία στην Τέχνη».

Ακολουθούν οι συμμετέχοντες με τους τίτλους των ομιλιών: Αλεξάνδρα Βουτυρά, Γενική Διευθύντρια Τελλογλείου Ιδρύματος: «Jan van Eyck, Επιζωγράφηση και Ερμηνεία». Χριστίνα Τσαγκάλια, Επιμελήτρια Τελλογλείου Ιδρύματος: «H Σχολή των Αθηνών του Ραφαήλ: ιστορίες αντιγραφής κι έμπνευσης». Μιγκέλ Μπελμόντε, Επιμελητής Τελλογλείου Ιδρύματος: «Αναζητώντας το γνήσιο έργο του Rembrandt: πρωτότυπα, αντίγραφα και πλαστά». Νικόλαος Βιάνας, Επιμελητής Τελλογλείου Ιδρύματος: «Charlotte Corday και JeanPaul Marat: Από τον David στον Pericles(?)».Περικλής Χριστοδούλου, Επιμελητής Σπιτιού Ευρωπαϊκής Ιστορίας: «Περί της καταγωγής των πλαστών». Ραφαέλα Νίκα, Επιμελήτρια Τελλογλείου Ιδρύματος: «Ανιχνεύοντας την πλαστότητα ενός έργου τέχνης: Η περίπτωση του Renoir». Βασίλειος Νικόλτσιος: Συνταγματάρχης ε.α.-Φαρμακοποιός, Διευθυντής Ελληνικού Φαρμακευτικού Μουσείου, Συλλέκτης: «Τα κειμήλια πρωτότυπα ή αντίγραφα ή πλαστά με τα μάτια ενός συλλέκτη»

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί διαδικτυακά μέσω του συνδέσμου: https://audiovisual.auth.gr/video/85027

Πρόγραμμα αφιερωμάτων

Τετάρτη 20 Μαρτίου, στις 18:00: Η πλαστογραφία στην Τέχνη

Τετάρτη 27 Μαρτίου, στις 18:00: Επιτυχίες της Ελληνικής Αστυνομίας – Εξάρθρωση κυκλώματος εμπορίας πλαστών έργων

Τετάρτη 24 Απριλίου, στις 18:00: Τεχνικές μέθοδοι ανίχνευσης πλαστών έργων

Όλα τα ειδικά αφιερώματα θα μεταδοθούν διαδικτυακά μέσω της ιστοσελίδας του ΑΠΘ.

Είσοδος ελεύθερη.  Απαραίτητη η τηλεφωνική κράτηση στο 2310247111 (Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 9:00-14:00, Τετάρτη 9:00-14:00 και 17:00-21:00, Σάββατο και Κυριακή 10:00-18:00).

www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα… Read More